Новина 1 У перервах на каву

26.02.2019

Раніше паперові склянки використовувалися в основному фаст-фудами.
Сьогодні вигодами від використання такого посуду користуються і пересічні покупці. На підтвердження цієї теорії, паперові склянки можна зустріти практично скрізь.

Почнемо з фаст-фуду

Ще з початку 20 століття «безмікробних стаканчик» (саме таку назву дали його творці) міцно увійшов в індустрію громадського харчування. Зараз експрес-кафе можна сміливо назвати лідерами по просуванню паперових стаканчиків «в маси».

Популярність посудинки криється в практичності: паперовий стаканчик зроблений з щільного картону, тому налитий в нього гарячий напій не обпікає руки. Крім того, його можна ставити в мікрохвильову піч і виріб не втратить своєї форми і не зіпсується.

Популярність стаканчика і в екологічності: зроблений з натуральної сировини, він не завдає шкоди організму. Тому відсутність шкідливих речовин в складі посуду заслуговує на особливу увагу. До того ж, її простіше утилізувати. Практична і безпечна паперовий посуд не тільки економить час і гроші, але і працює на збільшення прибутку за рахунок швидкої зміни потоку відвідувачів.

... сядемо в парку ...

Куди приємніше провести свою каву-брейк на природі. Все частіше можна зустріти компанію студентів або колег, які влаштували пікнік в обідню перерву прямо на газоні або на лавочці в парку. Основною причиною зростаючого споживчого попиту на «безмікробних стаканчики» в зручності при використанні. Найчастіше склянки для напоїв на винос забезпечені кришкою, завдяки якій рідина не проливається. Кришка-непроливайка завжди доведеться до речі, якщо необхідно пити вміст на ходу.

... зайдемо в супермаркет ...

Незважаючи на одноразове призначення паперових стаканчиків, виробники чимало уваги приділяють якості і естетичному фактору - все менше приваблюють споживачів порожні білі «полотна». Прискіпливого покупця цікавлять вироби різної кольорової гами, а то і зовсім з хитромудрими малюнками. Особлива увага приділяється святковим наборам: «З днем ​​народження», посуд з романтичними мотивами. Великим попитом користуються вироби з ламінованим покриттям, що випускаються в різній колірній гаммі. Крім того, посуд повинна мати достатню місткість, і в той же час бути компактною і легкою за вагою. Найбільш ходові розміри: 110 мл, 250 мл і 350 мл.

... і на нічний сеанс у кіно!

Можливість нести рекламу в маси - ще одна значуща причина популярності паперових склянок. Це ідеальний полотно для повноколірного друку. Великі склянки з попкорном в більшості випадків не будуть нудними порожніми полотнами. А адже рекламникам чимале поле для діяльності: стаканчики для попкорну за обсягом можуть досягати від 0,7 л до 5 л. Вони рясніють яскравими анонсами майбутніх новинок кіно або рекламними логотипами компаній. До речі, так інформація про рекламодавця запам'ятовується краще. Така прихована реклама не дратує своєю нав'язливістю і споживач, перебуваючи в розслабленому стані, запам'ятовує її на підсвідомому рівні.