У перервах на каві
Раніше паперові стаканчики використовувалися переважно фаст-фудами.
Сьогодні вигодами від використання такого посуду користуються і пересічні покупці. На підтвердження цієї теорії, паперові склянки можна зустріти майже скрізь.
Почнемо з фаст-фуду
Ще з початку 20 століття "безмікробний стаканчик" (саме таку назву дали його творці) міцно увійшов в індустрію громадського харчування. Зараз експрес-кафе можна сміливо назвати лідерами з просування паперових стаканчиків у маси.
Популярність посуду криється в практичності: паперовий стаканчик зроблений із щільного картону, тому налитий у нього гарячий напій не обпалює руки. Крім того, його можна ставити в мікрохвильову піч і виріб не втратить своєї форми і не зіпсується.
Популярність стаканчика і в екологічності: виготовлений з натуральної сировини, він не завдає шкоди організму. Тому відсутність шкідливих речовин у складі посуду заслуговує на особливу увагу. До того ж її простіше утилізувати. Практичний та безпечний паперовий посуд не тільки економить час та гроші, але й працює на збільшення прибутку за рахунок швидкої зміни потоку відвідувачів.
...присядемо в парку...
Набагато приємніше провести свою каву-брейк на природі. Все частіше можна зустріти компанію студентів або колег, які влаштували пікнік в обідню перерву прямо на газоні або на лавці в парку. Основною причиною зростання споживчого попиту на «безмікробні стаканчики» у зручності при використанні. Найчастіше склянки для напоїв на виніс мають кришку, завдяки якій рідина не проливається. Кришка-непроливайка завжди доречна, якщо необхідно пити вміст на ходу.
..зайдемо в супермаркет...
Можливість нести рекламу в маси - ще одна важлива причина популярності паперових склянок. Це ідеальне полотно для повнокольорового друку. Великі склянки з попкорном зазвичай не будуть нудними порожніми полотнами. Адже рекламникам чимале поле для діяльності: стаканчики для попкорну за обсягом можуть досягати від 0,7 л до 5 л. Вони рясніють яскравими анонсами майбутніх новинок кіно або рекламними логотипами компаній. До речі, так інформація про рекламодавця запам'ятовується краще. Така прихована реклама не дратує своєю нав'язливістю і споживач, перебуваючи в розслабленому стані, запам'ятовує її на підсвідомому рівні.